lørdag 25. desember 2010

God jul :)

Jammen blei det jul i år også. Det føles godt. Eg hadde en heilt fantastisk heimreise med hurtigruta MS Trollfjord. Så deilig å bare kjør han Kasper Theodor Honda Civic Karlsen ombord i lasterommet og innta horisontalen i en deilig lugar. Heile lillejulaften tok e livet alldeles med ro. Kapteinen fant ut at sida det va lillejulaften så måtte vi gå heilt inn i selve Trollfjorden sånn at turistan fikk se :) Eg satt i boblebadet og smilte lurt te alle som kom ut innpakka i sju lag klea og med pigga på skoen :) Etter boblinga gikk eg inn i ei deilig og kokvarm badstu og lot kroppen ta imot all varme og helbred den klarte med.


Te middag spist eg deilig stekt laks med rømme, agurksalat og potet. Det va så godt og perfekt stekt laks at eg måtte skryt te kokken:) Og etterpå strikka eg fine ting på lugaren mens Flåklypa Grand Prix rulla på tv'n. Livet e fantastisk når man bare lar øyeblikkan synk inn og fyll heile kroppen :) Ei harmonisk og avspent Hedvig kjørte så rundt med julegava te bygda før e inntok Klokkervika 16 og jenterommet.

Dagen idag har vært rolig, litt hårfiksing, grøtspising, den obligatoriske julegudstjenesten for optimal julestemning, kaffebesøk med nærmaste familie hos verdens beste og kuleste mormor, gaveåpning og deilig julaftenskvelds med smak på alt godt pålegg :) Nu ser eg frem te rolige familiedaga, delvis pynta og mest avslappa :) Vi fikk inn den deiligste kjole-toppen på jobb den dagen e sku reis, (den e ganske lik kjolen te dama i Flashdance,) og e herverd offisielt kåra te tidenes slumme-plagg :) Mjukt, deilig, avslappa og passelig fint på en gang :) Med detta utgangspunktet for jula, så ska eg gå inn i 2011 med fullada batteria og senka skuldre. Håpe dokker har ei herlig god jul med kjærlige menneska rundt dokk og god mat på fatan :)

GOD JUL ALLE SAMMEN :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar